Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ WIND ADSM

Πριν από περίπου 1,5 χρόνο υπέγραψα ένα συμβόλαιο για broadband internet με την εταιρία WIND και συγκεκριμένα το WIND ADSM100 με 100 ώρες ίντερνετ και πάγιο 25,21 €/μήνα.

Επί περίπου 10 μήνες όλα πήγαιναν καλά,μέχρι που τον περασμένο Μάϊο,από δικό μου λάθος υπολογισμό έκανα 41 ώρες υπέρβαση με αποτέλεσμα ο λογαριασμός μου από 25,21 € να εκτοξευτεί στα 136,03 € !!!

Στην εύλογη απορία μου γιατί τόσο μεγάλη χρέωση,πληροφορήθηκα έκπληκτος ότι η WIND πουλάει ώρες στα συμβόλαια,όμως αν ξεπεραστούν χρεώνει ανά 5λεπτο!
Σα να πηγαίνεις σε οβελιστήριο με άλλα λόγια και να σε χρεώνουνε συναγρίδα !!!
Μάλιστα όπως με πληροφόρησε η υπάλληλος,αυτό τον όρο τον είχα υπογράψει όταν έκανα το συμβόλαιο,χωρίς φυσικά κανείς να μου τον επισημάνει.
Πάντως ακόμα και με τη χρήση μεγενθυντικού φακού αποκλείεται και ο πιο σχολαστικός να το βρει εκεί που το γράφουνε.

Αμέσως πήγα στο τοπικό κατάστημα και έκανα γραπτή καταγγελία στις 4/6/2009 ζητώντας την άμεση διακοπή της σύνδεσης,αλλά και την επανεξέταση του λογαριασμού μου, θεωρώντας τη χρέωση τουλάχιστον υπερβολική και ζητώντας να πληρώσω αναλογικά με το πάγιο ή έστω το 50% της οφειλής.

Η καταγγελία μου προφανώς αγνοήθηκε,με αποτέλεσμα παρά το ότι σταμάτησα να χρησιμοποιώ το broadband,να έρχονται λογαριασμοί και η συνολική οφειλή να εκτιναχθεί στα 168,41 €!

Πρόσφατα έλαβα επιστολή από το Διευθυντή Πιστωτικού Ελέγχου της WIND ΕΛΛΑΣ κ.Γεώργιο Καρακυριάκο και το υπόλοιπο αυτό περάστηκε στο λογαριασμό μου του τηλεφώνου ομιλίας.

Τώρα δηλαδή είναι σα να μου λέει «κύριε πληρώνεις την καταχρηστική χρέωση που σου βάλαμε στο άλλο συμβόλαιο,διαφορετικά ο αριθμός του κινητού σου είναι σε ομηρία με όλα τα δυσμενή συνεπακόλουθα,επαγγελματικά και προσωπικά».

Έμμεσος εκβιασμός με άλλα λόγια.Θα μου πει κάποιος,ας πρόσεχα τι υπέγραφα.Πόσοι όμως από εσάς διαβάζετε όλα τα ψιλά γραμματάκια στις συμβάσεις που υπογράφετε με τράπεζες,εταιρίες κλπ.

Για να μη σας κουράζω,θεωρώ τη χρέωση που μου έχει επιβληθεί ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ.

Δεν αρνούμαι ότι έκανα την υπέρβαση,ομως θέλω να τύχω μιας δίκαιης και λογικής χρέωσης.
Με τον τρόπο αυτό με αναγκάζουν να αλλάξω εταιρία και είναι κρίμα αφού τόσο εγώ όσο και η οικογένειά μου έχουμε συμβόλαια και μέχρι σήμερα είμαστε ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες της κινητής τηλεφωνίας WIND ΕΛΛΑΣ.

Την παρούσα καταγγελία βάζω εδώ προκειμένου να μη την πατήσουν με την εν λόγω εταιρία και άλλοι ανυποψίαστοι άνθρωποι.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία. X. Π

Δεν υπάρχουν σχόλια: