Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

ΤΟ ΤΖΑΜΠΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ

Το θέμα είναι χιλιοειπωμένο και χιλιοσυζητημένο,όμως αυτό δε σημαίνει ότι θα πρέπει να μην το αναφέρουμε.

Είναι γεγονός ότι σε αυτήν εδώ τη γωνιά betghetto.com έχει μαζευτεί η ελίτ των ερασιτεχνικών παικτών.Το λέω και το εννοώ,αρνούμενος να κάνω την παραμικρή έκπτωση.

Ωστόσο οι τόσες και τόσες αξιόλογες προσπάθειες όχι μόνο περνάνε στο ντούκου,αλλά πολλές φορές γίνονται αντικείμενο απαξίωσης.

Δεν μου αρέσει να κάνω τον εκπρόσωπο ή τον δικηγόρο άλλων παιδιών γι αυτό θα μιλήσω μόνο για μένα.Παρακάτω βλέπετε μια εικόνα από τις χθεσινές αναλύσεις που ανέβασα στο Πρωτοσέλιδο.

Ειδικά την τελευταία πρόταση που έχω υπογραμμίσει ας έρθει όποιος θέλει να μου πει αν την βρήκε πουθενά αλλού,σε πόρταλ,σαϊτ ή φόρουμ,συνδρομητικό ή ελεύθερο.

Φυσικά δεν θέλω να περιαυτολογήσω αφού δεν θεωρώ τον εαυτό μου κάτι ιδιαίτερο.

Ρωτάω όμως:Γιατί να κάτσω να μελετήσω το κουπόνι και γιατί να χάσω το χρόνο μου να το ανεβάσω;Φυσικά το ερώτημα είναι ρητορικό

Κλείνοντας να πω ότι εδώ στο γκέτο δε μασάμε από νομοσχέδια.Στα παπάρια μας τα μπάνερ και οι διαφημήσεις,άλλοι θα τα βάψουνε μαύρα,εγώ αύριο θα τα πετάξω όλα και θα ξεμπερδέψω.Ότι και να γίνει εμείς εδώ θα είμαστε για να τους τα παίρνουμε.

Καλή συνέχεια



Δεν υπάρχουν σχόλια: