Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011

Πέστα προεδράρα μου......

Ο μεγαλομέτοχος των Πειραιωτών είπε: "Ειλικρινά, το ελληνικό ποδόσφαιρο θα έπρεπε να είναι πολύ χαρούμενο μετά το σημερινό ματς, αφού είδαμε έναν μεγάλο αγώνα με συνεχείς φάσεις, σουτ και γκολ. Η υποδοχή Παναθηναϊκού στο Καραισκάκη ήταν υποδειγματική. Διδάξαμε ήθος. Το παραδέχτηκαν ακόμη και οι παράγοντες του Παναθηναϊκού .Ήμουνα εκεί και έχω άποψη. Άκουσα ότι χτυπήθηκαν παίκτες του Παναθηναϊκού κατά την είσοδο ορισμένων φιλάθλων της ομάδας μας για να πανηγυρίσουν τη μεγάλη νίκη. Εμένα δεν υπέπεσε κάτι στην αντίληψή μου. Ωστόσο αν δω κάτι, σίγουρα θα το καταδικάσω".

Ενώ συνέχισε: "Επίσης ο κ. Σισέ είπε πως θα φύγει από την Ελλάδα, εξαιτίας της διαιτησίας. Εγώ έχω να απαντήσω στον κ. Σισέ πως αν θέλει να φύγει χωρίς φούστες και μπλουζάκια, ας το κάνει".

Και ολοκλήρωσε, λέγοντας:

"Θεωρώ ότι από το α΄ ημίχρονο το σκορ έπρεπε να είναι 3-0. Από 8 χρονών παρακολουθώ τον Ολυμπιακό. Σήμερα πήραμε μια μεγάλη νίκη. Είμαι πολύ χαρούμενος που κερδίσαμε στο 92' γιατί έτσι πονάει πιο πολύ. Όλα τα άλλα που συζητιούνται είναι δικαιολογίες για μια ομάδα που δεν μπορεί να συγκριθεί με τον Ολυμπιακό". (katimagiko.gr)
------------------------------------------------
Αύριο οι πράσινες φυλάδες θα δηλώνουν αηδιασμένες,οι κόκκινες θα είναι εκστασιασμένες και όλοι εμείς οι υπόλοιποι θα βελάζουμε ανάμεσα σε πράσινους & κόκκινους α.ρ.δημοσιοκάφρους.

Αν πω ότι δεν χάρηκα για τη νίκη θα είναι ψέμα.Η αλήθεια είναι όμως ότι όσο περνάει η ώρα θλίβομαι για την κατάντια της χώρας μου.

Τελικά παντού έχουμε αυτό μου μας αξίζει.....

Καληνύχτα σας

ΣΗΜ : Μέ έντονα γράμματα όσα μου έκαναν εντύπωση και μπορεί όποιος θέλει να γελάσει ή να κλάψει κατά περίσταση....Όλοι μαζί όμως μπορούμε να βελάξουμε.Μπεεεεεεεεεεε

Δεν υπάρχουν σχόλια: