Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Μούσλι:Είμαι ΠΑΟΚΑΡΑ μια ζωή (μπεεεε)

Ο αποτυχημένος πρώην ποδοσφαιριστής Ζλάταν Μουσλίμοβιτς που βολοδέρνει κάπου στην Κίνα δηλώνει τρελαμένος ΠΑΟΚτσης και κατακρίνει τον Κοντρέρας επειδή υπέγραψε στον Ολυμπιακό.Ας δούμε τι δηλώνει αναλυτικά

"Δεν θα πήγαινα στον Ολυμπιακό με κανένα ποσό"

"Αγωνίζομαι σε μια ομάδα που μέχρι πρότινος έδρευε στη Σανγκάι, πλέον όμως μετακόμισε σε μια άλλη πόλη, λόγω του μεγαλύτερου σπόνσορα του κλαμπ. Είμαι πραγματικά περήφανος, διασκεδάζω το ποδόσφαιρο και θα έλεγα ότι εδώ το ποδόσφαιρο συνεχώς αναπτύσσεται.

Πιστεύω μάλιστα ότι εδώ βρίσκεται το μέλλον του αθλήματος.(τρέμε Ρεάλ και Μπάρτσα) Η απόφαση να έρθω στη Κίνα ήταν εύκολη. Προσπαθούσα να βρω μια ομάδα στην Ευρώπη, δεν τα κατάφερα κι αφού πέρασαν 4-5 μήνες όπου ήμουν άνεργος, άνεργη μια παικτούρα όπως εσύ;ήρθε αυτή η πρόταση. Είμαι ευγνώμων απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους, διότι μου έδωσαν και πάλι την ευκαιρία να παίξω ποδόσφαιρο".

Για τους λόγους που έφυγε από τον ΠΑΟΚ: "Στον ΠΑΟΚ ήμουν για τρία χρόνια (τρία χρόνια τρία γκολ.φοβερός απολογισμός για υποτιθέμενο σεντερ φορ). Οταν τελείωσε το συμβόλαιό μου, αποφασίσαμε από κοινού πως, ήταν καλύτερο να χωρίσουν οι δρόμοι μας. Διότι η ομάδα δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μου, γνωρίζετε εξάλλου ότι υπήρξαν δυσκολίες στον τομέα των πληρωμών. Τονίζω όμως ότι, όλα έγιναν απολύτως φιλικά. Στον ΠΑΟΚ έχω μόνο φίλους. Ετσι αποφασίσαμε να μην συνεχίσουμε την συνεργασία μας κι εγώ ξεκαθάρισα πως δεν πρόκειται να παίξω για άλλη ελληνική ομάδα". (πάλι καλά γιατί είχαν κάνει ουρά ποια θα σε πρωτοπάρει)

Για τη συμφωνία του Κοντρέρας με τον Ολυμπιακό: "Του εύχομαι καλή τύχη σε αυτόν τον κόσμο... Προσωπικά πάντως, δεν θα το έκανα ποτέ, για κανένα ποσό. Δεν θα πήγαινα σε άλλη ελληνική ομάδα και φυσικά στον Ολυμπιακό. Γιατί; Διότι, αυτός είναι ο χαρακτήρας μου. Οταν λέω κάτι, το εννοώ και δεν αλλάζει. Εξάλλου, πριν έρθω στον ΠΑΟΚ, αρνήθηκα τη προοπτική του Ολυμπιακού.(χάσαμε τέτοιο κελεπούρι;ε όχι ρε π&^%$στη μου)

Στο μυαλό και στη καρδιά θα είμαι πάντα ΠΑΟΚ, θα είμαι πάντα οπαδός της ομάδας. Το καλοκαίρι του 2008 είχα τελειώσει από την Αταλάντα και είχα πάει διακοπές με την οικογένειά μου στη Μύκονο.{Μύκονο;υπονοεί κάτι άραγε για τον ανδρισμό τον παοκτσήδων;}

Είχα αποφασίσει να πάω στον ΠΑΟΚ, αλλά δεν είχα υπογράψει. Δύο ελληνικές ομάδες από την Αθήνα, η μία ήταν ο Ολυμπιακός, (η άλλη ήταν ο ΠΑΟ Ρουφ)ρώτησαν να μάθουν για μένα, από τη στιγμή που δεν είχα υπογράψει στον ΠΑΟΚ. Αλλά τους ξεκαθάρισα ότι ήταν αδύνατο, διότι είχα αποφασίσει να πάω στον ΠΑΟΚ".

Δύσκολα όμως συναντάς οπαδούς σαν αυτούς του ΠΑΟΚ. Είναι ελάχιστοι οπαδοί στον κόσμο που πραγματικά είναι σαν να παίζουν μέσα στο γήπεδο. Τώρα που είμαι στην Κίνα, πολλές φορές είτε την ώρα της προπόνησης είτε την ώρα των αγώνων, στο μυαλό μου έρχονται εικόνες από τους οπαδούς του ΠΑΟΚ και νιώθω ότι είμαι στη Τούμπα".(πραγματικά δε βρίσκεις αλλού τέτοια πρόβατα)

Για το πώς θα αντιδρούσε αν ο Βρύζας τον καλούσε τηλεφωνικά για να του προτείνει να επιστρέψει: "Αυτή τη στιγμή είμαι σε ένα κλαμπ και οφείλω να σεβαστώ την ευκαιρία που μου έδωσαν. Οπως είπα και προηγουμένως, νιώθω χαρούμενος και ευγνώμων απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους. Αργότερα, ίσως μπορέσουμε να το συζητήσουμε". (αφήνει την πόρτα ανοικτή για τα συντάξιμα)

*Η συνομιλία του Μουσλίμοβιτς με τους συντελεστές του ραδιοφώνου ολοκληρώθηκε με τον Βόσνιο να τραγουδά συνθήματα της ΠΑΟΚτσήδικης κερκίδας. (και τέζα τα γιουρούκια)

Πηγή : sport24.gr

Αυτά παθαίνει όποιος τρώει μπουγάτσα με κουτόχορτο,συνοδεία Μαλαματίνας



Δεν υπάρχουν σχόλια: