Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2008

Ποδόσφαιρο-Τένις και ότι άλλο κινείται

update 23:30 TENIS ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
Πολύ πράμα έχει σήμερα.Ξεκίνημα με ποδόσφαιρο ανά πρωτάθλημα ψάχνοντας πάντα αποδόσεις που αξίζουνε να ρίξουμε τα λεφτά μας.Ας δούμε την Τουρκία με το πεντακάθαρο πρωτάθλημά της (εδώ γελάμε).
Trabzonspor - Genclerbirligi ASAS Χ(2) Κάπου στη μέση και οι δυο το πιθανότερο είναι να μοιράσουνε το καρπούζι στη μέση.
Besiktas - Kasimpasa SK Istanbul hcp X (4,00) Κερδίζει με ένα γκολάκι η Μπεσικτάς και πληρώνει μια χαρά κι αυτό εφ'όσον δε μαζέψει κανένα τρελλό τζίρο ώστε να το σπάσουνε και να κονομίσουνε.Μάτια 14 στο ανταλλακτήριο.
Για τη συνέχεια έχουμε Πρεμιερσιπ :Πολλά τα φαβορί σήμερα και μάλιστα σε απαγορευτικά χαμηλές αποδόσεις για ένα πρωτάθλημα που τίποτα δεν αποκλείεται και προσωπικά το θεωρώ μακράν το καλύτερο της Ευρώπης.
Newcastle - Bolton 2(Χ) Σιγά τη φαβόρα Νιούκαστλ που δεν την αναλαμβάνει ούτε ο Αλέφαντος !!!
Birmingham - Chelsea Πιθανό 0-0,under οπωσδήποτε και από εκεί και πέρα ότι συνεπάγεται συμφέρουσα απόδοση πάντα σε αυτή την κατεύθυνση.
Blackburn - Middlesbrough Στο γκολ θα κριθεί σίγουρα ο νικητής (εφ'όσον υπάρξει βέβαια). Δεν μπορώ όμως να καταλήξω πάνω ή κάτω όσο αφορά τα γκολ οπότε θα ψαχτώ πάλι σε κανένα καλοπληρωμένο χάντικαπ (ασιατικό ή μη)ενώ δεν με αφήνει αδιάφορο μια πιθανή ισοπαλία με ημιανατροπή.
ΤΣΑΜΠΙΟΝΣΙΠ : West Bromwich - Cardiff 2 Η απόδοση αξίζει το ρίσκο όπως επίσης χάντικαπ στο 2πλο με ένα γκολάκι για την Καρντιφ (2,05).
Stoke - Preston Χ Με βάση την προϊστορία αλλά και την απόδοση αξίζει εδώ η ισοπαλία.
English League One : Leyton Orient - Luton 2 Υπερτιμημένη η απόδοση στο φαβορί.Ξερό διπλό και πάμε ταμείο.
TOΠΕ - ΤΟΠΕ Ο ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ Η καθιερωμένη βόλτα στα τιπστεράδικα έβγαλε τα παρακάτω : Metz - Monaco 2 /Le Man - Bordeaux 2 / Altrincham - York 2 / Brescia - Avellino 1 / Bury - Stockport 2 / Reading-Man.Utd OVER (αναγράφονται με τη σειρά αξιολόγησης). Μέγας τίπστερ κουβάς εκ των κορυφαίων που κοντράρω και με πληρώνει συνέχεια δίνει 3αδα : 141:Μπλάκμπερν-Μίντλεσμπρο 1 (1.60 0 / 221:Σουόνσι-Πορτ Βέιλ 1 (1.30) / 353.Άρης-Α.Καλαμαριάς 1 (1,30).Σιγά μη περάσουνε και τα τρία. Ήδη το φίλο μου το Γιώργη (kibros) που είναι και Αριανάρα τον έχει κόψει κρύος ιδρώτας...μέχρι τραυματισμό του Αμορόζο βλέπω (xaxaxaxa)
Εύα Μασιαλή αφιερωμένη εξαιρετικά στον καλό μου φίλο Xρήστο (siout) που εκτιμάει τα αυθεντικά ταλέντα.
Αποκαλυπτική συνέντευξη στα σχόλια.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πόσο συχνά σκέφτεσαι το σεξ;
-Γυναίκα είμαι, το σκέφτομαι, αλλά δεν είμαι και λυσσασμένη, του στιλ «τώρα θέλω». Έχει τύχει, μάλιστα, να μείνω και χωρίς σεξ για 8-9 μήνες. Είχα απογοητευτεί από έναν γκόμενο και μετά δεν μπορούσα να εμπιστευτώ κανέναν.
Τι σου έκανε, για να μονάσεις έτσι;
-Ήταν βλάκας ο άνθρωπος, του στιλ «Εγώ είμαι αυτός, με γουστάρουν όλες». Ήμουν δεκαεννιά, μέναμε μαζί στο σπίτι μου, μαζί με τη μάνα μου (οικογενειακή υπόθεση να υποθέσουμε)
Πώς τελείωσε η ιστορία;
-Με γείωνε συνέχεια λέγοντας «εσείς οι βλάχοι από την Άρτα». Δεν φτάνει που του έκανα την υπηρέτρια και του πρόσφερα τα πάντα... Οπότε μια μέρα του είπα «άντε και γαμήσου». Ευτυχώς, τώρα είμαι πολύ καλά και πολύ ερωτευμένη με τον Νικήτα μου.(καλά ότι είσαι πιστή στο Νικήτα δε χρειάζεται και να ορκιστείς.βάζω στοίχημα ότι βλέπετε όλα τα δορυφορικά κανάλια χωρίς κεραία.ρε το Νικήτα τον τυχεράκια όταν μπαίνει στον Κωτσόβολο ανάβουνε όλες οι τηλεοράσεις μόνες τους)
Πότε ήταν η πρώτη φορά που είπες ναι, η πρώτη φορά που έκανες σεξ;
-Στα δεκαεφτά μου, αφού κατέβηκα στην Αθήνα. Ήταν με ένα μοντέλο, αλλά δεν μείναμε πολύ μαζί, γιατί ξενέρωσα μετά τη φάση.
Αφού ήταν τόσο ξενέρωτος, πώς και δεν σηκώθηκες να φύγεις στη μέση;
-Και μαλάκας να είναι ο άλλος, θα καθίσω και θα σηκωθώ να φύγω αμέσως μετά.(μπράβο κορίτσι μου έτσι κάνει ο κάθε σωστός επαγγελματίας)
Ποια έχεις ανακαλύψει ότι είναι η αγαπημένη σου στάση;
-H στάση «γατούλα». Tην ξέρεις;
Όχι.
-Στα τέσσερα. Εγώ, απλώς, τη λέω έτσι.(ψιψίνα για κόπιασε)
Ποια είναι η πιο ακραία σεξουαλική ιστορία που έχεις ακούσει;
-Μια φίλη μου είπε ότι πήγε με τρεις άντρες. Φρίκαρα! Εκείνη γούσταρε. Ήταν με ένα παιδί, της ζήτησε να φέρει δύο φίλους τους και εκείνη δέχτηκε γιατί ήθελε να δει πώς είναι.(για να μαζευόμαστε κι εμείς σιγά σιγά δεν ξέρετε τι μπορεί να γίνει)
Τι σου ζητάνε πιο συχνά να κάνεις;
-Στοματικό, φυσικά.Αν και δεν έχω πρόβλημα, γιατί μου αρέσει να το κάνω.(και με τόσα μεταπτυχιακά είμαι σίγουρος ότι το κάνεις καλά).

ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΕΥΑΣ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ.ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΚΡΥΟ ΝΤΟΥΖ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ,ΚΑΛΑ...ΤΕΝΝΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ??

Ανώνυμος είπε...

Aς βάλω και λίγο τένις μια και έχει παίκτες που παίζουνε :
Kohlschreiber Philipp - Nieminen Jarkko Το προβάδισμα ο Γερμανός που απέκλεισε το Ρόντακα.Στα μείον τα πέντε σετ που έπαιξε συν το ότι ο νιέμινεν είναι αριστερόχειρας με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.
Nalbandian David - Ferrero Juan-Carlos Όλα δείχνουν Ναλμπα όμως εγώ δεν κοντράρω με τίποτα το γερόλυκο Φερέρο...
Spadea Vincent - Ferrer David Ποιος Σπαντέα τώρα ; Καλώς τα παιδιά 3-0.
Gasquet Richard - Tsonga Jo Wilfried Δεν τον πάω τον Γκασκέ και θα ψωνίσω το 2,75 του Τσόγκα.
Youzhny Mikhail - Davydenko Nikolay
Mathieu Paul-Henri - Nadal Rafael Πελάτη τον έχει το Γάλλο ο Ναδαλ όμως σετ έχει μεγάλες πιθανότητες να το πάρει ο Γάλλος (1-3/2-3 το ποντλαρισμα ή Lay 0-3 στο ανταλλακτήριο)

ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

Ανώνυμος είπε...

N. Li - M. Domachowska Η διαφορά δυναμικότητας που δεν είναι τόσο μεγάλη όσο δείχνουν οι αποδόσεις.
N. Petrova - E. Makarova Ρωσικός εμφύλιος με την έκπληξη να παραμονεύει.
S. Lisicki - C. Wozniacki Επίσης αξίζει η κόντρα.
V. Ruano Pascual - D. Hantuchova Δείχνει να περνάει η Χαντούκο αλλά η απόδοση είναι της πλάκας.
J. Henin - S. Hsieh 2-0 Προπόνηση.
M. Sharapova - E. Dementieva Έχει πιθανότητες να πάρει σετ η Ντεμεντιεβα αν συνεχίσει να σερβίρει καλά όπως μέχρι τώρα.
N. Vaidisova - S. Williams Δεν μπορεί να αγνοηθεί η προϊστορία (3-0 για τη Σερένα).Μεγάλο ρόλο θα παίξει το 1ο σετ.
J. Jankovic - C. Dellacqua Κρατάει η Γιανκο παρά το εμφανές ντεφορμάρισμα.στην πατρίδα της παίζει η Ντελακουα.

Γενικά σήμερα ενδείκνυται παιχνίδι κόντρας σε παρολί με ζητούμενα.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΝΟ...ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟΝ ΤΟΚΟ ΤΟΥ ΝΑΔΑΛ???(1.2)

Ανώνυμος είπε...

11:25 Καλημέρα.Πολύ ξενύχτι αλλά ευτυχώς άξιζε ο κόπος.Οι πιθανότητες για νίκη του Ναδαλ με βάση ένα πρόγραμμα που έχω είναι πάνω από 90%.Ελπίζω να πήρες την απάντησή σου.

Ανώνυμος είπε...

ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΣΧΗΜΑ ΔΕ ΠΑΕΙ Ο ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΣΟΥ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΕ