Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Σάσα Μπάστα και Τζούλια Αλεξανδράτου : Βίοι παράλληλοι

Η Σάσα Μπάστα των γυμνών εξωφύλλων φωτογραφίζεται στο χωριό που μεγάλωσε και διηγείται ιστορίες από τα δύσκολα παιδικά της χρόνια. «Ήρθαμε εδώ για να μείνουμε με τον παππού μου και τη γιαγιά μου όταν χώρισαν οι γονείς μου. Ο πατέρας μου τα έφτιαξε με μια άλλη γυναίκα, μετά ξαναγύρισε στη μητέρα μου, χώρισαν ξανά και τελικά παντρεύτηκε μια τρίτη. Αν και είχε πολλά χρήματα τότε, δεν μας βοήθησε. Έτσι, μείναμε με τους παππούδες. Αυστηροί άνθρωποι, παλαιών αρχών. Τα φώτα έπρεπε να κλείνουν στις 11.00» θυμάται η Σάσα, που μίλησε με τον πατέρα της, Χρήστο, 52, πρώτη φορά φέτος ύστερα από οκτώ ολόκληρα χρόνια. «Είναι άσχημο να τηλεφωνείς στον πατέρα σου, να του λες “ο αδερφός μου δεν είναι καλά” και εκείνος να σ’ το κλείνει κατάμουτρα. Όλα αυτά τα χρόνια η συμπεριφορά του ήταν απαίσια απέναντί μας – ακόμα και σήμερα μας έχει με αντρικά ονόματα καταχωρισμένους στο κινητό του, υποτίθεται ότι είμαστε συνάδελφοί του. Μια φορά είχαμε πάει να τον δούμε με τον αδερφό μου στο ξενοδοχείο που έμενε και μας έδιωξε, γιατί δεν μας ήθελε η γυναίκα του. Αν είχα δίπλα μου τον μπαμπά μου, δεν θα είχα γίνει ποτέ τραγουδίστρια, δεν θα είχα έρθει καν στην Αθήνα. Ακόμα και τώρα μου είπε τη γνώμη του για τη δουλειά μου. Πώς να τον υπολογίσω όμως από τη στιγμή που εγώ ήμουν εκείνη που συντηρούσα την οικογένειά του τόσα χρόνια;». Είναι η εποχή που ο αδερφός της Σάσας περνάει βαριάς μορφής κατάθλιψη που τον οδηγεί σε μια κλινική. «Η αδερφή μου» λέει ο Άρης, που μιλάει πρώτη φορά δημόσια γι’ αυτό το θέμα, «ερχόταν κάθε μέρα στην κλινική για να μου φέρει τα αγαπημένα μου φαγητά. Ήταν πάντα δίπλα μου και είναι ακόμη» λέει έχοντας ξεπεράσει πια το πρόβλημα που τον βασάνισε στην εφηβεία. «Από εκεί που ήταν ένα παιδί όλο χαρά, κλείστηκε στον εαυτό του, δεν έβγαινε από το σπίτι. Η οικονομική άνεση που μας εξασφάλισε η Σάσα μας επέτρεψε να τον βοηθήσουμε, την ίδια ώρα που άλλα παιδιά περνάνε το ίδιο πρόβλημα αλλά δεν έχουν ειδική βοήθεια» λέει η μαμά της Σάσας και πιάνει σφιχτά το χέρι του γιου της. Δυνατή γυναίκα, η Φανή Μπάστα, που έχει περάσει πολλά, πριν από μερικά χρόνια, στα 45 της, διαγνώστηκε με καρκίνο. «Θυμάμαι ότι κοιταχτήκαμε στα μάτια και αρχίσαμε να κλαίμε και οι δύο ούτε που θυμάμαι για πόση ώρα» λέει η Σάσα. «Φοβόμουν πάρα πολύ ότι θα μου έπαιρνε ο Θεός το μοναδικό στήριγμα που είχα. Τέσσερα χειρουργεία έχει κάνει από τότε, γιατί ο καρκίνος έκανε μετάσταση. Ακόμα δεν έχουμε ξεπεράσει τον κίνδυνο, αλλά ελπίζουμε πως όλα θα πάνε καλά. Η αρρώστια της μαμάς μου ήταν και ο λόγος που έκανα την πρώτη μου γυμνή φωτογράφηση. Θα έπαιρνα τότε 2.000 ευρώ για να καλύψω τα νοσήλιά της» λέει και προσπαθεί να κρύψει τα δάκρυά της.

http://www.yupi.gr/gossip/c17173/Sasa_Mpasta.html

Τελικά Σάσα και Τζούλια διάγουν βίους παράλληλους.Άντε με το καλό και το δικό σου DVD.Ο Σειρηνάκης περιμένει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: