Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

Kαλή εβδομάδα με Κόπα Άφρικα

Λόγω έκτακτης αναχώρησης η σελίδα θα ενημερωθεί ξανά την Παρασκευή 25/1 όταν και θα επιστρέψω στη βάση μου. Ενημερωτικά από το προσεχές Σ/Κ θα εγκαινιάσω δυο νέες στήλες εκτός του γνωστού ΠΑΠΑΓΑΛΟΥ.Μέχρι τότε σας αφήνω στη θέα της Βάσως Δανατσοπούλου και λέω στη θέα επειδή άμα πιάσει κανένα στα χέρια της την έβαψε.Περισσότερα στα σχόλια.

Πάμε συνολικά σήμερα σε ποδόσφαιρο και τένις επειδή έχω και ετοιμασίες.Λίγα ματσάκια με ενδιαφέρον και φυσικά Κόπα Άφρικα που όμως ακόμα δεν έχω σχηματίσει προσωπική άποψη για τη δυναμικότητα των ομάδων κι έτσι θα κρατήσω μικρό καλάθι.
Aghios Demetrios - Ionikos Nikaia Ο εκ των πρωτοπόρων Ιωνικός αντιμετωπίζει τον εκ των ουραγών Α.Δημήτριο (πώς τα λέω ε ;) Η 2η Εθνική είναι καρα-άντερ οπότε πάνω από δυο γκολάκια αποκλείεται να μπούνε.Επειδή όμως στην κατηγορία αυτή το στήσιμο πάει βροχή και είναι νωρίς ακόμα να βγει κάποια ομάδα εκτός στόχων δεν αποκλείω καμιά ταρζανιά τύπου ολικής ανατροπής.Με καθαρά αγωνιστικά κριτήρια πάντως το ματσάκι είναι 2πλο και μάλιστα από το ημίχρονο.
Clermont - Nantes Ξερό Χηνάρι με πιθανό σκορ τα αγαπημένα κουλούρια της Ναντ (0-0)
Chesterfield - Hereford Δηλητήριο η Χερε εκτός,ασταθής η Τσεστερ εντός οπότε πάω με το 2πλακι.
Liverpool - Aston Villa Προφανές το φαβορί αλλά...έχουμε ένα ματσάκι που θα συγκεντρώσει τεράστιο στοιχηματικό όγκο αφού είναι μόνο του και οι Αγγλοι κατέχουν τα πρωτεία του τζόγου μακράν.Δεδομένη η αστάθεια της Λιβερπουλ τον τελευταίο καιρό ενώ η Βιλα είναι πολύ δυνατή φέτος.Μόνο για κάποιο ποντάρισμα στην εξέλιξη το βλέπω εφ'όσον βέβαια βρω κάτι ενδιαφέρον στη διακύμανση του αγώνα.
Σχετικά με το Κόπα Αφρικα θα περιμένω τον ΠΑΠΑΓΑΛΟ αφού δεν έχω δική μου άποψη.
Ας δούμε τώρα τους σημερινούς αγώνες στο τένις όπου τα πράγματα έχουν ξεκαθαρίσει και θα πάω σε ρεαλιστικά πονταρίσματα αν βέβαια αξίζουν τον κόπο. ΑΝΔΡΕΣ :
Nieminen Jarkko - Nadal Rafael 8.66 - 1.07 Δεν υπάρχει παίκτης Νιέμινεμ.Μια χαψιά θα τον κάνει το αγρίμι.
Tsonga Jo Wilfried - Youzhny Mikhail 2.80 - 1.44 Όταν βλέπω το Γιουζνι να χαιρετάει σττατιωτικά το κοινό ταράζεται το νευρικό μου σύστημα.Σίγουρα είναι το φαβορί της αναμέτρησης αλλά εγώ θα τον κοντράρω.Φόρτσα Τσόγκαααααα
J. Jankovic - S. Williams 3.81 - 1.27 Το συναίσθημα λέει Γιανκο αλλά η τσέπη θα πάει με την αντρογυναίκα.
J. Henin - M. Sharapova 1.60 - 2.30 Το Μαράκι δεν μπορώ να το τσιμπήσω φέτος ούτε σε νίκη ούτε στα σετ σήμερα όμως θα πάω με την ποντικομαμμή κι ελπίζω να μη με κουβαδιάσει πάλι.
Τα άλλα δυο ζευγάρια των προημιτελικών που θα γίνουν μεθαύριο είναι :
Βενους - Ιβανοβιτς : Εδώ βλέπω τρία σετ στα οποία θα επικρατήσει η Βένους.Ωστόσο ένας καθοριστικός παράγοντας θα είναι τα σεβις της αμερικάνας.Αν δεν βρεθεί σε μέρα χάνει.
Ραντουασκα - Χαντουκοβα : Η κακάσχημη πιτσιρίκα από την Πολωνία θα την καθαρίσει τη μοντέλα κάτι που έκανε και τον Οκτώβρη του 07 όπου νίκησε άνετα 2-0 σετ (6-3/6-3).





2 σχόλια:

Πάνος είπε...

Βάσω Δανατσοπούλου :
Το σεξ είναι πολύ σημαντικό. Αν δεν το 'χεις, δεν παλεύεται με τίποτα. (πες μας ότι σου λείπει να τρελλαθούμε)
-Λεφτά έχεις βγάλει από το μοντελιγκ;
-Βγάζω αρκετά καλά λεφτά, σίγουρα καλύτερα από μια οποιαδήποτε άλλη «συμβατική» δουλειά.(έχει πελατεία μπόλικη το κορίτσι)
-Το σεξ πού είναι καλύτερο: στην παραλία ή στην πλατεία;
Γενικά, αυτό με το έξω καλό είναι. Η αίσθηση ότι κάποιος μπορεί να σε δει.(αφού θέλεις κοινό ρε κοπελιά την άλλη φορά ρίξε κανένα email)
-Μίλησέ μου για αυτό, βγάλ’ το από μέσα σου!
Μη νομίζεις, τα κλασικά έχω κάνει: σε αυτοκίνητο,σε παραλία,σε ταράτσα με γονείς στο διπλανό δωμάτιο και τέτοια.(πιο σύντομα είναι να μας πεις πού δεν το έχεις κάνει)
-Να υποθέσω ότι το καλοκαίρι κάνεις γυμνισμό;
Εντελώς γυμνή όχι. Τόπλες με στρινγκ από κάτω. Καλά δεν είναι;
(εμένα μου κάνει)
-Τι άλλο σε φτιάχνει στο σεξ; Βρίζεις, ας πούμε;
Καμιά φορά ναι, αλλά μ’ αρέσει να με βρίζουν.(ασταδιάλα μωρή)
-Δαγκώνεις, γρατσουνάς; Να φοβόμαστε;
Αναλόγως τι μου βγάζει ο άλλος. Μ’ αρέσει, πάντως, το βίαιο. Ο συντηρητισμός δεν κολλάει με το σεξ. Ξενέρα!(τρέχω να βρω που έχω κρύψει το καμουτσίκι)

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΕ ΑΠΑΙΧΤΟΣ...